دودل
نوشته شده توسط : Mahsan

دارم میرم چیزی نگو  نذار دو دل بشم

نرو سراغ عاشقی تازه می خوام عاقل بشم

تازه می خوام برات بگو چی به سر من امده

عاشقی کار من نبود وفا به تو نیومده

میخوام برم می خوام برم می خوام ازت جدا بشم

امونم بریدی تو تازه می خوام رها بشم

تسلیمم من به غمت بذار برم 

سنگینه قدمت بزار برم

قلبم پس بده بذار برم

جون به لبم امده بذار برم

دارم میرم نذار دلم تنگ بهونه هات بشه 

نذار دوباره اشک غم مهمون گونه هات بشه 

دارم میرم چیزی نگو نگو عاشقی بد بود 

نگو تمام زندگیت به پای عشق من بود...





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: